مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید مریم کیش

معرفی:مرکز خرید مریم یکی از مراکز خرید خوب مشهد میباشد که در سال 1369 ساخته شده است.در واقع این مرکزخرید بسیار کوچک و روباز است و در مقایسه با مراکز خرید دیگر کیش شاید کوچک ترین مرکز خرید کیش به حساب می آید اما در این حال هنوز هم مشتریان خاص خود را دارا میباشد و اجناس آن از کیفیت خوبی برخورد دار میباشند.مرکز خرید مریم دارای 52 غرفه فعال میباشد که مسافران تور کیش میتوانند خرید های خود را تور کیش انجام دهند.علاوه کیفیت خوب قیمت و هزینه این مرکز خرید نیز مناسب میباشد.بازار بین المللی مریم کیش تنها بازار رو باز جزیره با سازه ی چوبی و نمای سنتی است که نمایی متفاوت با سایر بازارهای کیش دارد و فضای دلنشین بازار، معماری متفاوت، نور پردازی ها، گل کاری ها در بین مسافران تور کیش طرفدار بسیار زیادی دارد. تمامی این غرفه های مرکز خرید مریم مسقف هستند. به ندرت پیش می آید که در جزیره کیش بارندگی رخ دهد ولی در صورتی که باران نیز ببارد، به سبب مسقف بودن غرفه ها، بدون نگرانی می توانید در این مکان خریدهای خود را انجام دهید.گردشگران و مسافران تور کیش میتوانند در این مرکز خرید لوازم بهداشتی، لوازم آرایشی و چمدان های مسافرتی، مواد غذایی، پوشاک و کفش و .. را در این مرکز خرید خریداری کنند.این مرکز خرید از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند. همچنین در فضای بیرونی مرکز خرید تعدادی صندلی و یک آبنمای زیبا وجود دارد که گردشگرانتور کیش می توانند در این مکان استراحت کنند و یا یک نوشیدنی لذیذ میل کنند و لذت ببرند.این بازار نیر همچون سایر بازارهای جزیره کیش هرشب برنامه شاد و مفرح به همراه قرعه کشی از بین خریداران این بازار دارد.

مرکز خرید مریم کیش

موقعیت مکانی:ایران-هزمزگان-کیش-خیابان سنایی

مرکز خرید مریم کیش

 


بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش یکی از زیباترین بازارهای جزیره کیش است که با الهام از معماری دوره های هخامنشی ساخته شده است و توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. این بازار دارای ۸ راهرو مجزا میباشد که هر یک با نامهای ایرانی زیبا از جمله : آپادانا - پرسپولیس - پاسارگاد - بیستون - آریا - تیسفون و... نامگذاری شده اند.این بازار در یک طبقه در سال 1373 احداث گردیده است. در بازار مروارید جزیره کیش فروشگاههای متفاوتی از جمله :پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش،عطر و ادوکلن،روسری،لوازم خانگی و... وجود دارد و قیمتهای بازار مروارید کیش به نسبت بازارهایی چون مرکز تجاری کیش و پردیس ۲ پایین تر است .

 

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید کیش


مرکز خرید بساک کیش

یکی دیگر از مراکز خرید جزیره مرکز خرید بساک است که در شهرک صدف قرار دارد. این مرکز خرید مدرن در سال 1389 و در 4 طبقه ساخته شده است. این مرکز خرید دارای 39 واحد تجاری بوده که انواع کالاهای مورد نیاز شما مسافران تور کیش نظیر پوشاک ، کیف و کفش، موبایل و کامپیوتر، خوراکی و ... را به شما ارائه می دهد. یکی از رستوران های معروف کیش که رویال استار نام دارد نیز در این مرکز خرید قرار دارد که می توانید پس از خرید غذای خود را در این رستورانتور لحظه آخری کیش شهریور 98 میل کنید. هم چنین با توجه به نزدیکی این مرکز خرید به مرکز خرید صدف می توانید از این دو مرکز خرید در یک تایم بازدید کنید.

 

مرکز خرید بساک کیش


بازار صفین کیش

بازار صفین با معماری سنتی عربی ، در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲٬۳۰۰ متر مربع در منطقه بومی‌نشین و نزدیک به ساحل شمال غربی جزیره واقع شده است. بازار صفین، معروف به بازار عربهای کیش، قدیمی‌ترین بازار جزیره کیش است که از سال‌های دور تا کنون مرکز خرید بومیان جزیره کیش بوده است.این بازار در یک طبقه احداث و به بهره برداری رسید. بازار صفین کیش دارای ۷۰ غرفه فعال در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است. اغلب فروشندگان از اهالی بومی جزیره و عرب زبان هستند.این بازار به دلیل قدمت، معماری عربی، اداره سنتی آن و همچنین ارزان بودن برخی از کالاها به نسبت سایر مراکز خرید، مورد استقبال گردشگران است.بازار عربها تقریبا در نزدیکی بازار پارس خلیج میباشد و یکی از بینظیرترین ساحل ها تور لحظه آخری کیش تابستان 98و اسکله های جزیره در مجاورت آن واقع شده است.بازدید از بازار صفین،قطعا برای مسافران تور کیش جذابیت خواهد داشت.

 

بازار صفین کیش

 

بازار صفین کیش

 

بازار صفین کیش

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید مناسب کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: